سهیلا

 روزهای زیبا و شادی داشته باشید  بعد از یه چند وقتی تأخیر که به خاطر انجام کارای شخصیم بود ، اینم اون داستانی که قولش رو داده بودم قبل از اینکه بخونیدش لازمه بازم بگم که داستانهای وبلاگ من تخیلی نیستند راستی از ایده هایی که دادید ممنونم . ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 
چند هفته ای می شد با مریم آشنا شده بودم ، حدوداً سی سالش بود . فوق العاده زیبا
با هم خیلی تلفنی صحبت کرده بودیم و می شه گفت هر دومون برای اینکه پارتنر طرف مقابل باشه آماده شده بودیم . من ( سهیل ) 22 سالم بود خیلی وقت بود توی رویاهام خودم رو اسلیو فرض می کردم و کلاً با تمام زنایی که می دیدم ( هر کس که خوشگل و بود )  توی ذهنم باهاش رابطه داشتم .

مریم درست طرف مقابلم بود ، از طرفی حرفه ای بود . یه خصوصیت فوق العاده بی نظیر داشت . مریم جدا از اینکه میسترس بود ، دو جنسه بود . زنی که کیر داشت

ادامه داستان

~ توسط tahghir در فوریه 4, 2008.

6 پاسخ to “سهیلا”

  1. vaghean mamnoonam yeki az fantezihaye khodam bood

  2. سلام
    امشب با وبلاگت آشنا شدم. خیلی خوبه. ادامه بده.
    موفق باشی

  3. سلام
    آپ نمی کنی؟

  4. سلام
    ادامه نمیدی؟

  5. سلام
    خيلى كيرى بود

  6. kheili khob bod vali ye soal?aia mikhay aiandei dash te bashi?

بیان دیدگاه